Naši inštruktori

Janka Bukvayová

Inštruktorka jogovej terapie, power jogy, mama jogy, tehotenskej jogy

Silvia Ďurišová

Inštruktorka power jogy, pilatesu, výživoý poradca

Adam Straka

Inštruktor power jogy

Monika Bírešová

Inštruktorka pilatesu

Janka Koláriková

Inštruktorka aštanga jogy

 
Janka Bukvayová

Niektorí sa so mnou na rôznych hodinách jogy stretávate už niekoľko mesiacov a ani ste sa nezaujímali, aké vzdelanie mám. :) Zvlásť preto sa VÁM teším, že mi veríte a na moje hodiny chodíte. :*

S jogou som začala pred 7-mimi rokmi. Potrebovala som zamestnať hlavu niečím iným ako prácou, keďže na projektoch som pracovala aj v spánku. A power joga ma prinútila preorientovať svoju POZORNOSŤ SAMA NA SEBA. (Inak som z pozícií non-stop padala. :D ) Joga sa tak pre mňa stala MEDITÁCIOU V POHYBE.

Po 2 rokoch som si spravila inštruktorský kurz power jogy I. i II. stupeň, keďže som chcela lepšie pochopiť, ako majú jednotlivé pozície vyzerať a prečo. A kto ma pozná, vie že som workholik a že chcem čo najviac vedieť. Preto pravidelne navštevujem rôzne workshopy a kurzy s domácimi i zahraničnými lektormi.

A keďže som blíženec a neobsedím len pri jednej veci, zlákal ma aj kurz JOGOVEJ TERAPIE, ktorý som si pred 3 rokmi spravila v USA priamo u zakladateľky tohto štýlu. Jogová terapia si ma naplno získala, keďže dokonale rozumie unavenej (ubolenej) ľudskej duši i telu.

A posledná moja srdcovka je ženské telo, tak dokonale uspôsobené na dar nového života. Práve ženám v období počas a po tehotenstve sa veľmi rada venujem. Ide o veľmi intímnu prácu, prácu s diastázou, panvovým dnom, boľavým chrbátom a desiatkami iných vecí, ktoré sú len medzi nami. 🙊 Tieto ženy potrebujú povzbudiť, že v tom nie sú samé a že so všetkým sa dá pracovať.

Zaujíma ma naozaj ZDRAVÝ POHYB a preto som začala aj externe študovať fyzioterapiu, aby som vám vedela čo najviacej pomôcť.

Od septembra sa budeme stretávať na:
- otvorených hodinách power jogy (pondelok-sobota)
- kurzoch power jogy pre začiatočníkov (pondelok) a mierne pokročilých (utorok)
- kurze jogovej terapie (štvrtok)
- mama joge (štvrtok)
- tehotenskej joge (streda alebo štvrtok)
- individuálnych hodinách (pondelok-štvrtok)

Všetky potvrdené hodiny a kurzy sú už v rezervačnom systéme. Predstavíme vám ich opäť budúci týždeň. Ale už teraz sa môžete veselo prihlasovať, aby sa vám ušlo miestečko.

 
Silvia Ďurišová

Silviku vám nemusím extra predstavovať. Mnohé ju poznáte z čias, keď sa venovala dynamickým skupinovým cvičeniam zameraným na chudnutie. No my v našom štúdiu ju poznáme ako nadšenú jogínku, ktorá prešla za svojimi skúsenosťami kus sveta.

Silvika je absolventka fakulty telesnej výchovy a športu v Bratislave, cez šport, kondičné tréningy a tréningy na chudnutie prešla k joge, kde našla spojenie fyzického cvičenia a duševného odpočinku. Získala certifikáty Inštruktor jogy 1.kvalifikačného stupňa so špecializáciou power joga v akreditovanom vzdelávacom centre YOGO a druhý certifikát Inštruktor Power jogy od akreditovaného zariadenia BMAcademy,s.r.o. Power YOGA SLOVENSKO. Je tiež inštruktorkou pilatesu a venuje nutričnému poradenstvu s certifikátom Nutris - poradca pre výživu.

So Silvikou sa okrem otvorených hodín power jogy a kurzu power jogy pre začiatočníkov, môžete stretávať aj na kurze JOGALATES. Ide o spojenie powerjogy s pilatesom. Vďaka joge zlepšíme pružnosť a flexibilitu tela, zkľudníme myseľ , zlepšíme flexibilitu a naučíme sa základné asany, princípy z jogy. Pilatesom sa zameriame na spevnenie brušných svalov, svalov chrbta, sedacích svalov a celého tela čím sa zameriame na chudnutie a tvarovanie všetkých svalových partií.Jogalates vám ponúka pevné a flexibilné telo, zlepšenú stabilitu chrbtice, silný stred tela, zrelaxovanú myseľl a štíhle telo.

 
Adam Straka

Adam Straka sa venuje joge polovicu svojho života. Praktizoval viacero štýlov jogy až nakoniec zakotvil pri power joge, ktorú pravidelne precvičoval v Bratislave vo významnom jogovom štúdiu. Absolvoval učiteľský kurz, ale i mnoho workshopov s významnými osobnosťami jogového života na Slovensku.

Som rada, že ho môžem privítať v našom ženskom kolektíve a verím, že dokáže presvedčiť neveriacich, že joga je skvelým cvičením aj pre (silných) mužov.

"Joga je predovšetkým cesta. Cesta k sebe samému, k lepšiemu poznaniu seba sa. Nezáleží na tom, kde cvičíte, či máte moderné oblečenie, najmodernejšie podložky. Oveľa dôležitejšia je vôľa, chuť a čas, ktorý sami sebe venujete. A tiež je dôležité mať radosť z cvičenia. Jednoducho sa tešiť. "

Adam bude viesť kurz power jogy pre začiatočníkov a kurz power jogy pre mužov a keď budem potrebovať za seba zástup.

Srdečne ťa medzi nami vítame.

 
Monika Bírešová

Volám sa Monika Bírešová a k pilatesu som sa dostala počas svojho života v zahraničí.

Kvôli bolestiam chrbtice som vyhľadala fyzioterapeutické služby. Moja fyzioterapeutka mi nielen pomohla, ale ma aj voviedla do sveta pilatesu. Po niekoľkých hodinách cvičenia som videla a (čo bolo hlavné) aj cítila rozdiel. Preto som s cvičením pilatesu pokračovala a už ani neprestala.

Pilatesu sa venujem už viac ako 5 rokov. Po príchode zo zahraničia som mala v pláne v jeho cvičení pokračovať. A vzhľadom na to, že v Novom Meste nad Váhom pilates ako taký nie je, rozhodla som sa, že ho budem precvičovať ja. S radosťou budem využívať svoje inštruktorské vedomosti a skúsenosti z pilates cvičenia a posúvať ich ďalej. Teším sa na stretnutie s Vami. :)

 

Čo je pilates cvičenie?

Pilates cvičenie vyvinul Nemec Joseph Hubert Pilates (1880-1967). Ako dieťa bol slabý a chorľavý. Začal študovať anatómiu a venoval sa viacerým druhom športu. Na základe svojich skúseností postupne vyvinul vlastný systém cvikov. Jeho cvičenie je založené hlavne na presných a kontrolovaných pohyboch, spája sa s vedomým dýchaním a vysokou koncentráciou mysle.Pilates cvičenie tak pomáha obrátiť myseľ k sebe samému, sústrediť sa na svoje telo a dych.

 

Pilates sa cvičí v pomalom tempe a bez hudobného doprovodu. Pri pohybe sa inštruktorkasústreďuje predovšetkým na techniku pohybu a dýchania.Pilates cvičenieposilňuje hlboké svalstvo, čím sa odstráni svalová nerovnováha, zmiernia sa bolesti chrbtice a kĺbov, a kladie sa dôraz na správne držanie tela.

 
Janka Koláriková

Janka Koláriková je ďalšia kolegyňa, ktorá pribudne do nášho jogového tímu. Joge sa venuje už viac ako 10rokov, z roho 1 rok ako lektorka. Jej srdcovkou sa stala aštanga joga, ktorú precvičuje v Bratislave.

V našom jogovom domove bude realizovať spolu s Jankou Dúžikovou z DD Joga Studio workshopy aštanga jogy a minimálne jednu nedeľu v mesiaci bude viesť otvorenú hodinu aštanga jogy."Joga ako celok (teda nielen praktizovanie ásan) mi zmenila a stále mení život.

Pomáha mi na fyzickej úrovni ale hlavne mení môj pohľad a vnímanie rôznych životných situácií, ichzvládanie, mení moje myslenie a dáva odpovede na predtým nezodpovedané otázky. Pomáha mi nachádzať v sebe disciplínu a vytrvalosť, vnútorný pokoj, radosť v každodenných maličkostiach a umožňuje obklopovať sa úžasnými ľuďmi. Joga sa jednoducho od začiatku stala súčasťou môjho života a mňa neustále fascinuje jej pôsobenie na fyzickej aj psychickej úrovni. Za všetko čo mi joga dala som veľmi vďačná a snažím sa neustále si pripomínať."

Aštánga vinjása jóga – je dynamické prevedenie ásan, kde spolu s udžají dychom, držaním mula bhandy a uddijana bandhy za pomoci drišti (koncentrácia) sa očisťujeme na fyzickej úrovni, keď sa cez silné potenie vďaka udžají dychu rýchlejšie zbavujeme toxínov. Očisťujeme telo, omladzujeme ho a zvyšujeme energiu. Ozdravujeme telo a myseľ.

Zaujal Vás inštruktor?

Nájdite si ho v aktuálnom rozvrhu.

©2019 by Synergy HealthCare s.r.o.