Warrior One

Power Joga

Intenzívne jogové cvičenie s ohľadom na zdravý pohyb

Power joga vychádza z klasických jogových štýlov, avšak je slobodnejšia, dynamickejšia a viac zameraná na prácu s telom a s dychom ako s jej duchovným rozmerom. Jogu chápeme ako skvelé cvičenie, ktoré ozhýbe Vaše telo, dodá pevnosť a flexibilitu, pomôže Vám vyformovať telo a naučí práci s dychom.

​Power joga pre začiatočníkov - Začneme od základov so správnym držaním tela v stoji, v sede i pri cvičení v plynutí dychu.

​Power joga pre pokročilých - Hodiny sú určené pre tých, ktorí už majú základy jogy a chcú si vychutnať i trochu silovejšie a dynamickejšie cvičenie.

IMG_5710_1000.jpg

Jogová terapia

Jemné a pomalé relaxačné cvičenie

Ak sa cítite vyčerpane, unavene, alebo vás bolí celé telo, príďte si užiť chvíľku len pre seba. Počas 90 minút zrelaxujete, spoločne sa pokúsime zmierniť až uvoľniť od bolesti Vaše telo, naučíte sa lepšie zvládať emocionálne vypäté situácie a hlavne sa naučíte lepšie vnímať samého seba.

Hlboké uvoľnenie tela i mysle praktizujeme za pomoci dýchacích a relaxačných cvičení, restoratívnych jogových pozícií a jemných masáži v sprievode príjemných vôní.


Pocit po skončení lekcie je neopísateľný! Ak hľadáte pokoj v duši a flexibilnejšie telo, určite si tieto hodiny obľúbite.

Child's Pose

Jemná joga (vhodná aj pre tehotné)

Ak si potrebujete poriadne ponaťahovať, vystrečovať a uvoľniť telo, vybrali ste si správnu hodinu.

Spojenie jemných jogových pozícií so zameraním na natiahnutie chrbtice, stuhnutých kĺbov a hlavy a uvoľnenie prostredníctvom pozícií s jogovej terapie.

Free Yoga

Jogalates
Je spojenie power jogy s pilatesom.

Vďaka joge zlepšíme pružnosť a flexibilitu tela, zkludníme mysel , zlepšíme flexibilitu a naučíme sa základné asany, princípy z jogy. Pilatesom sa zameriame na spevnenie brušných svalov, svalov chrbta, sedacích svalov a celého tela čím sa zameriame na chudnutie a tvarovanie všetkých svalových partií.


Jogalates vám ponúka pevné a flexibilné telo, zlepšenú stabilitu chrbtice, silný stred tela, zrelaxovanú mysel a štíhle telo.


Cieľom kurzu je aj posilniť, tvarovať a v prípade vhodnej stravy aj popracovať na váhe a schudnúť.

Pregnant women sitting on mats touching

Tehotenská joga

Jemné posilnenie s ohľadom prípravy na pôrod

Umožňuje budúcej mamičke spoznať svoje telo a nasledovať svoju vnútornú intuíciu. Je zameraná na spevnenie svalov (najmä rúk a nôh), pracujeme so zvedomením svalov panvy a panvového dna, vedomým dýchaním na uvoľnenie a  aj psychickú predpôrodnú prípravu (psychické uvoľnenie, nadviazanie spojenia s bábätkom, načerpanie energie…).

Senior Couple Meditating

Senior joga

Zdravé cvičenie pre všetkých aktívnych seniorov, ktorí sa radi hýbu a túžia po pravidelnom stretávaní sa s rovnako naladenými priateľmi.
Joga je nádherne kreatívna. Jednotlivé ásany vieme prispôsobiť na fyzické možnosti každého človeka. Ako pomáha seniorom: zlepšuje pohybový aparát, stabilizuje krvný tlak, prináša telesnú a duševnú pohodu, regeneruje a osviežuje organizmus.

Cvičia s nami aj klienti po výmene bedrového či kolenného kĺbu, po mozgovej príhode, so závratmi... Naozaj sa netreba báť. :)

Children in Yoga Class

Joga pre deti vo veku 3.-6.rokov

Deti majú prirodzený talent na jogu. Čo ste určite spozorovali aj vy na Vašich drobcoch.

Zdá sa vám začať u 3 ročných detí s jogou je skoro? Nesúhlasím...

Pamätáte si, ako ste boli tehotné a netrpezlivo čakali na svojho drobčeka?  A keď prišiel na tento svet, čas začal neľútostne letieť a už má 3 roky a vy musíte nastúpiť do práce a on do škôlky.

Rovnako rýchlo uletia aj tieto bezstarostné roky a nastúpi do školy. Tak začnú hodiny presedené v školskej lavici či doma za úlohami, obľúbené športové krúžky (futbal, hokej, tenis, tanečná, počítačový...), ktoré jednostranne zaťažujú svalový korzet a ani sa nenazdáte a musíte do svojho rodinného života zapojiť aj cvičenie proti skolióze.

Tak čo, nie je predsa len jednoduchšie začať s prevenciou a už teraz vaše pokladíky

School Kids Meditating

Joga pre deti vo veku 7.-12.rokov

Deti majú prirodzený talent na jogu. Čo ste určite spozorovali aj vy na Vašich drobcoch.

Akonáhle sa deti zapoja do školského života, začnú veľa sedieť, v rukách stále mobil či notebook a ich prirodzená túžba po pohybe sa začne vytrácať. Buď sú unavení, alebo ich to roste nebaví. Začne sa im vytvárať zlé držanie tela, skolióza, začnú byť podráždené. Joga môže toto všetko pozitívne ovplyvniť!

Mama joga

Je vhodná pre všetky mamy už v prvých týždňoch po pôrode.

Budeme spevňovať panvové dno, jemne i bruško. Ukážeme si ako na jazvu po cisárskom reze či epiziotómii. Povieme si niečo o diastáze a ako s ňou pracovať. Uvoľníme celé telo a odbúrame únavu. A Vaše bábätko bude mať ešte šťastnejšiu spokojnejšiu mamu ako doteraz a po celý čas môže byť pri Vás. :)

Pilates Class

Pilates

Cvičenie fyzioterapeutov pre silnejšie telo

Pilates cvičenie vyvinul Nemec Joseph Hubert Pilates (1880-1967). Ako dieťa bol slabý a chorľavý. Začal študovať anatómiu a venoval sa viacerým druhom športu. Na základe svojich skúseností postupne vyvinul vlastný systém cvikov. Jeho cvičenie je založené hlavne na presných a kontrolovaných pohyboch, spája sa s vedomým dýchaním a vysokou koncentráciou mysle. Pilates cvičenie tak pomáha obrátiť myseľ k sebe samému, sústrediť sa na svoje telo a dych.


Pilates sa cvičí v pomalom tempe a bez hudobného doprovodu. Pri pohybe sa inštruktorka sústreďuje predovšetkým na techniku pohybu a dýchania. Pilates cvičenie posilňuje hlboké svalstvo, čím sa odstráni svalová nerovnováha, zmiernia sa bolesti chrbtice a kĺbov, a kladie sa dôraz na správne držanie tela.

Yoga Practice

Individuálna hodina

Joga podľa Vášho výberu a potrieb

Doprajte si súkromnú hodinu power jogy, restoratívnej jogy, tehotenskej jogy alebo aj detskej jogy, ak ju chcete pre deti.

​Hodina bude prispôsobená Vašej úrovni a fyzickej zdatnosti, venujeme sa cvičeniam, ktoré sú pre Vás najvhodnejšie.

Výborné pre tých, ktorí:

1. Chcú v joge rýchlo napredovať.

2. Začínajú s jogou a chcú mať podrobne vysvetlené princípy a kvalitný základ pre skupinové cvičenia.

3. Majú individuálne zdravotné problémy.